GEWONE GESPREKKEN OVER GEESTELIJKE GEZONDHEID

gewone gesprekken over geestelijke gezondheid
Gewone gesprekken over geestelijke gezondheid

Heb je twijfels? Zorgen? Een gevoel van onbehagen? Zonder te weten waar het vandaan komt of wat je ermee moet? Ik ben een ervaringsdeskundige van het Cliënten Informatiepunt (CLIP). Ik kan je helpen om zaken rond jouw geestelijke gezondheid duidelijk te krijgen. Dat doe ik als luisterend oor en als wegwijzer voor jouw vervolgstappen.

CLIP …

Ik ben een Clipper. Net als jij heb ik een probleem met mijn geestelijke gezondheid ervaren. Ik weet hoe het bij mij voelde, hoe eenzaam het was en hoe uitzichtloos het leek. Nu weet ik ook hoe leerzaam het is geweest en dat het over is gegaan. Inmiddels gaat het goed met me. Wat ik heb geleerd zet ik graag in voor jou. Dat doe ik van mens tot mens.

… en klaar

Eenvoudige antwoorden heb ik niet. Maar ik denk wel dat ik iets voor je kan doen. Vertel mij jouw verhaal, stel je vragen, onderzoek je twijfel en deel je gevoel. Ik help je dan om duidelijkheid te scheppen in je gedachten en gevoelens. Als je beter weet wat je wilt, kan ik je ook de weg wijzen naar mensen of organisaties die je verder kunnen helpen. Wat ik vooral wil, is dat je er niet langer alleen voor staat.

Problemen met je geestelijke gezondheid zijn niet vreemd. Je problemen niet serieus nemen is wél een gemiste kans. Neem je contact met me op?

Vragen kunnen gesteld worden per telefoon: 020-4685647, e-mail: info@clienteninformatiepunt.nl, en op afspraak op onze locaties in Amsterdam en Diemen of via het formulier.

Instagram